Op 25/05/2023 heeft Comnexio een nieuwe stap gezet in de richting van operationele en technologische uitmuntendheid door het Genesys Cloud systeem te adopteren binnen haar ecosysteem. Deze overgang volgt onze logica van continue verbetering en toekomstgerichte visie.
Genesys Cloud stelt ons in staat om de ervaring van onze klanten aanzienlijk te verbeteren door omnichannel interactie mogelijkheden en meer vloeiende en gepersonaliseerde interacties aan te bieden. Bovendien bevat dit next generation platform vooruitstrevende functionaliteiten zoals de automatisering van bepaalde processen, de mogelijkheid om geavanceerde analyses uit te voeren - om een beter inzicht te krijgen in de factoren die de klanttevredenheid bepalen - en interne communicatietools, die de samenwerking tussen teams vergemakkelijken.
Deze mijlpaal betekent een grote stap voorwaarts in ons voortdurende streven om onze klanten uitzonderlijke diensten te verlenen en de hoogst mogelijke klanttevredenheid te garanderen. We zijn ervan overtuigd dat deze overstap naar Genesys Cloud ons beter in staat zal stellen om aan de veranderende behoeften van onze klanten te voldoen en tegelijkertijd de operationele efficiëntie van ons contactcentrum zal verbeteren. Ons team kijkt ernaar uit om gebruik te maken van deze mogelijkheden om u een nog meer uitzonderlijke service te bieden.